Lompat Katak

>> Rabu, 4 Februari 2009

Gambar Adun di cilok dari no2Umno

Cuba renong betul² wajah² di atas. Adakah keikhlasan berkhidmat untuk rakyat ada di wajah mereka? Bandingkan pula dengan wajah MB Datok Ir. Nizar di bawah.


Kita tengok 10 Februari ini sebutan kes rasuah dua Adun di atas. Adakah dakwaan terhadap mereka akan di teruskan?

Masing² tersenyum gembira! Misi menjatuhkan kerajaan Negeri Perak berjaya.

Satu pengajaran buat Pakatan Rakyat khasnya Parti Keadilan. Lainkali jangan tangkap muat saja calon tu! Yang manis itu bukan semuanya madu dan yang pahit itu bukan semuanya racun.

2 ulasan:

Tanpa Nama 6 Februari 2009 11:17 PTG  

Anuar Ibrahim.
Cukuplah dok jaja 16 sept. Dah kena batang hidung, nak jawab apa.
Lepas tu, jika tak ada calon berkualiti, berilah pada PAS. Jika menang, kemudian lompat keluar, tak guna juga.
Kami dengar, Anuar Ibrahim ni, kalau soal pembahagian kerusi, bukan main garang.
Sekarang, LU FIKIRLAH SENDIRI

dira 6 Februari 2009 11:32 PTG  

PKR tamak kerusi, nak banyak,calon main tangkap muat sahaja.Tenguk calon PAS,berwibawa.Kat Sgor masa hari pencalonan,dah lesap sorang.Kalau jadi YB $$$= YB UMNO.Nak sangat orang melompat,sekarang siapa yg kena lompat?Che Det pun pandai buat lawak bodo kat blog dia.

  © Blogger template Artsy by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP